2017年1月26日 星期四

[2017韓遊情報]韓國免費CJ [K-TOUR CARD] T-MONEY 卡/交通卡 機場取卡 詳 情 教學!遊客獨有

    
Enjoy our city with CJ Tmoney

依個免費領取活動由2015年開始,到2017年暫時都仲有。

但實質活動結束日期係未知的,因為官方都無列明。大家到韓國不妨可以碰下運氣~

同埋領取方法十分簡單,佢有3個領取點~我地係仁川機場OLIVE YOUNG拎GE~

問職員就可以了~我用左簡單的韓文,再埋張圖佢睇。。佢就問我要幾多張~全程唔駛2分

鐘就拎到LA~

好正,可以慳返買張T-MONEY既錢(最普通2,500韓元起),同埋依張卡仲會有額外優惠:

中國遊客係 Olive Young,VIPS,BIBAP劇場,愛寶樂園,加勒比海灣等CJ集團旗下公司,

即可以享受平均10%以上的優惠折扣; 不過我就無試過用,主要都係用黎搭車~



**大家要記住入面係無錢的,要增值先用到~係地下鐵站搵返增值機入錢就OK LA~有英文

/中文/日文等介面操作,唔識韓文都唔駛怕~





領取日期:11/1/2017 @仁川國際機場

如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~



沒有留言:

張貼留言