2015年5月19日 星期二

[推介] 韓國好物-頭髮篇: mise en scene hello bubble泡泡染髮劑

相信大家對mise en scene 依個牌子應該唔會陌生。。因為有睇《來自星星的你》千頌伊用GE護髮

油就係依個品牌LA~
用過佢GE護髮油就知依個牌子幾好用~所以我要試埋佢其他產品先....

登登登...就係依隻 mise en scene hello bubble foam color 泡泡染髮劑 LA...

最新代言人係GIRL'S DAY~~
舊GE PACKING 係咁..TTL 10 隻色..

我自已揀左7N..因為本身頭髮都啡啡地....



...其實都幾明顯上深下淺....好...READY 染LA...盒野包D咩呢~~?

1- 染髮第1劑
2- 染髮第2劑
3.樽 (將1,2倒進樽裡面均勻搖晃)
4- 壓頭, 用黎擠出內容物
5- 手套一對
6- 斗篷 **超好...之前染Liese都無...所以要讚下~~
7- 護髮素
染GE過程我無影低...所以用文字講下啦...
依隻泡泡染髮劑一D都唔臭,反而仲有少少椰子油的味道..
另外泡泡好細密..會KEEP 住吸收咁..唔會怕滴到周圍都係...
因為我頭髮唔多...所以一盒就夠用LA~~~
染完髮質唔會覺得差左..一D都無乾GE感覺..仲幾柔順TIM~同埋染我都幾均..所以自已染髮無難道~~
最後 上網見到佢D 簡介:
含純植物配方,沒有異味,不刺激皮膚。純天然植物精華,令秀發飄逸迷人色彩。
不僅僅是簡單的染發劑,更可以保護毛發不受損傷。有效調理頭發濕度,為秀發生長提供充足的養分,長效滋養。

獨特護色修復因子,可深入發絲將顏色牢牢鎖住,有效防止褪色,令秀發長久保持艷麗色澤。

哈哈....個人真係覺得幾正同埋好用過Liese! !SO下次會繼續用佢黎變髮

如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~



沒有留言:

張貼留言