2015年5月14日 星期四

【2015韓國工作假期】個人YEAR PLAN 大公開 (1 TAKE過)

之前講過申請韓國工作假期,係要交 一份year plan,家下已經有個官方格式LA..


咁內容點寫好呢...~?

1.Motivation (短文):

-輕輕講下個人背景..點解會想去韓國WH..

(我主要原因係因為之前去過韓國旅行...鐘意左韓國...特別係食物,風景,韓綜...好想係韓國生

活..因為係香港睇唔到咁四季分別GE景色...)

2.Objective (point form 列出幾點此行的目的):

-學韓文
-體驗韓國文化
-玩轉韓國
-識韓國朋友 (哈哈..以我所知真係有D朋友一心想黎識韓仔/韓妹..但個人建議修飾下好D^^")

3.Plan with Timetable in Chronological Order (逐個月講下會做d乜,建議大家玩下幾個月, 工作幾個月):

-依到我係圖文並茂..感覺會IMPRESSIVE D~


**請留意工作內容唔可以違反工作假期條款..例如..根據規定..工作假期人士不能從事教育,

演藝,宗教,娛樂場所等工作!!

**千萬唔好寫哂成年都係返工...因為規定左一份工係唔可以做超過半年的...

**請用英文/韓文填寫

-->記住依3點..被BAN GE機會減少......

其實YEAR PLAN 無話咩特定內容同格式...真心唔知佢地GE準則..哈哈...可能我都係好彩...

所以大家參考下就算喇~~

BTW 如果真係有咩問題...大使館個邊會搵你...到時就執下再交啦~~

GOOD LUCK <3  THANKS!!


如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~


沒有留言:

張貼留言