2015年5月16日 星期六

係韓國尋找HONEY...

韓國蜂蜜牛油HONEY BUTTER 熱潮真係仲未減退...

Calbee 隻蜂蜜牛油味薯片我都仲未試到呀...屋企附近間supermarket 有賣..但係綑綁式銷售..

所以無買..

琴晚係東大門d 鋪仔見有賣...crazy...6,000won (約$43)...真係炒到癲左....

由於食唔到..所以試左其他...

秀美蜂蜜芥末薯片


感覺一般....可能因為我唔中意食wasabi..(雖然wasabi味唔勁..但我都食得出....)

值得讚ge係佢唔油...我朋友就幾中意食..佢話仲好味過Calbee ..

另外想推介依隻HONEY BUTTER ALMOND..
好好味..甜甜地帶少少咸味..會食唔停...

最後就係kyochon 橋村蜂蜜炸雞교촌 허니 오리지날..


佢隻蜜糖醬加左炸雞到..感覺無咁熱氣...都幾JUICY...好味..真係詞窮...唔知可以點形容..

同埋佢D雞你唔覺會好厚粉...無肉食個種...另外.食左佢隻辣雞...堅辣..所以最後係食得最多

honey~~

家下實在太多honey butter ge野... 真係有排試呀~~

如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~

沒有留言:

張貼留言