2015年11月14日 星期六

[2015 韓國首爾遊]11月南怡島賞楓 + ZIP-WIRE 高空飛索



11月到韓國。。當然要去追楓啦~

之前黎韓國旅行。。主要都係係市區。。無時間去近郊行下。。

今次要追GE目標係南怡島~

由於住東大門附近,所以由回基Hoegi出發~

回基Hoegi 》上鳳 Sangbong(京春線GYEONG-CHUN / ITX青春列車)》加平Gapyeong

上鳳站轉車~由於照搭METRO(京春線GYEONG)比較平。。接近一半GE價錢。。所以我

地就無坐ITX LA~ ITX 好似要4,000 WON!!

車程約一小時,好彩我地平日去。。唔太多人。。有位坐~~

去到2/3 車程時。。無LALA有個阿則司(大叔)走黎問我地係邊到人。。

之後就問我地係咪去南怡島。。仲寫左張紙俾我地。。










































佢之後又話自己係鐵路義工。。又再較我地點去。。其實係佢係咁講。。。

HA~~我地就係咁:"呢~" BTW。。佢係NICE GE。。又識講下英文~~如果大家遇見

佢。。唔駛咁驚~











































終於到LA~一對出個METRO就見到個INFORMATION CENTRE ,可以拎下MAP同問野~

之後我地就去搭TAXI去南怡島碼頭。。好快就到~一程大概3千幾WON。。

加上我地3個人去。。可以SHARE返~~勁抵。。

由於同行GE朋友主要係想黎玩笨豬跳。。。但其中一個朋友身邊唔係太舒服。。所以就無玩

LA。。轉左坐ZIP-WIRE 入去。。但由於直接過南怡島GE ZIP-WIRE 大概要等1小時。。所

以我地揀左去龜島。。之後再坐船過南怡島~ TTL: 38,000 WON~已包入南怡島門票!





其實呢。。我係勁細膽。。同有D畏高GE。。姐係玩迪士尼GE 傘兵同彈弓狗都會驚GE

人。。但今次真係只好硬著頭皮上。。如果唔係就要自己一個搭船入去。。。

係等GE同時。。電視就播住李光洙都有黎玩。。但佢都係勁驚。。叫哂救命。。







其實。。買飛個陣我個心已經跳得勁快。。到搭電梯上到去。。魂已失。。朋友叫我影相真

係笑唔出黎。。。

當我坐上去個陣。。個下勁想叫佢放我落黎。。。真係好恐怖~好緊張。。

當門一打開。。我真係驚到唔敢開眼~大海就在腳下。。。其實個日都幾大風~

去到1/3 終於適應左。。係高空可以睇到好靚GE景色~

絕對估唔到我會挑戰成功。。其實又真係無想像中咁恐怖~大家下次去真係要試下。。

對我黎講真係好難忘。。。。哈~見我打咁多字就知~

龜島真係無咩野睇~同埋我地又唔知船幾時會到。。所以無行到好入~都係係附近影下相算






























































































不過真係等左好耐先有船。。應該超過40MINS~











































終於到南怡島LA。。。個陣已經4點幾~其實無太大期望D紅葉。。因為早2日落過雨。。

應該所剩無多~以下就係相片時間。。。













































》》但唔多覺有人玩~~




》》真係拍拖勝地。。好舒服~又可以踩下單車~








》》楓王都被摧殘LA。。


》》 水杉路










》》戀歌像



銀杏都係一地都係。。真係好臭~

6點幾左右就搭返船出去LU~7點開始我地個晚飯。。雞排BBQ~

個阿珠媽好狼死咁幫我地寫左3人份。。好彩朋友睇一睇。。及時阻止到佢~

其實2人份已經夠食。。勁飽~ TTL~22,000 WON!!

阿珠媽燒D 雞肉燒得好好味~皮係脆的~











































大滿足呀!!

至於小法國村。。唯有下次再去啦~~



如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~

沒有留言:

張貼留言