2015年11月10日 星期二

11/11 빼빼로 데이 韓國光棍節


11/11 빼빼로 데이 喇

臨近11/11韓國到處都在賣百力滋哦~~ 

花多眼亂..有d仲要好大盒..同埋包裝得好靚😈😈😈😈

真係好多人買..搞到我都唔好意思影相...🙈🙈🙈




Btw最後我都失手喇... 即管笑我啦😂..我相信好多人都想要EXO 張poster ge 




其實點解會有Pepero Day~? 上網睇原來是起源於女高中生們互相贈送,希望對方可以和

pepero(빼빼하다)一樣的苗條纖長。另外又因為時間靠近聯考,學弟妹會送學長姐祈求考個好成績,

至今已有20年的歷史了。

除左原裝pepero外。。其他品牌都好吸引。。

但其實收到之後係咁食。。都好難SLIM LA 掛 ~~





























如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~

沒有留言:

張貼留言