2015年3月27日 星期五

【2015韓國工作假期】韓國民宿- 推介 Hostel Korea 6

由於打算實地考察下D 考試院...所以BOOK左3晚HOSTEL住~

我之所以揀 Hostel Korea 6 都係因為BACKPACKER介紹.... 而且價錢同位置都相當OK~

佢近東廟站 ~附近都幾多野食...又有大大間E-MART~

官網價錢: 1人房係40,000KRW= 約$280/晚


但見到AGODA 有房...而且仲有優惠~都係$249/


所以係AGODA訂房~信用卡俾錢..唔駛煩!


由於我行李太多喇....所以揀最舒服GE方法去....就係搭機場巴士6002...


雖然係最貴....但可以一程過...唔駛係METRO 到搬行李....所以貴D都要俾~


一出機場去5B出口買6002巴士飛,係Sinseoldong Stn 落車...全程搭左個幾鐘...


我係車到係完全昏迷...






一落車就向前行...之後過馬路會見到MINISTOP 便利店....係MINISTOP個條巷仔入去~

HOSTEL KOREA 6 D員工多數都係香港人同台灣人...  所以溝通完全無問題~

佢地走廊會播K-POP....無記錯好似差唔多夜晚12點就會停....由於第一日到步好攰


....所以我就聽住歌訓LA~~依到有 早餐提供...但得雞蛋...方包&COFFEE... 



試過有香蕉TIM ... 但都要自己煮自己洗~如果你想煮野食都可以用佢D廚具...



最緊要自己清潔返就OK LA.. 




另外,佢地都有幾貼心的服務..就係可以幫你叫外賣~有橋村炸雞嫁...但我一個人所以就無

叫LU~

講返間房...一個人黎講算大~如果要嫌就係燈光太暗...所以搞到個人成日都覺得好眼訓ZZZ ...

仲有...依到係無人執房嫁...所有淋浴用品,牙刷,毛巾都要自備呀! 不過好似可以問佢拎毛

巾GE...但我都係慣左用自己的...所以無問LU~



最後總結....咁GE價錢已經好抵~我覺得算係性價比高啦!!!


利申。 。我絕對係用自己錢去住的。。無收錢幫佢賣廣告嫁~



如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 

FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side

3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃 喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~

沒有留言:

張貼留言