2016年4月15日 星期五

[韓遊美食] RUNNING MAN 九里 槌子炸醬麵

相信有唔少朋友同我一樣睇完RUNNING MAN EP249炸醬麵特輯之後,一定會想去試下。。。

但你地最想試邊個呢~?

 我自己最想試就係劉在錫個款~




好啦。。由於安排到一日去楊平個邊GE行程。。所以可以順便去埋(因為都係同一條線)

至於楊平個邊有咩玩。。咁就留返下次再講啦~

好啦~講返依間餐廳先,佢個名叫「李河리하」係中華料理。店係位於2樓!

上網見其實搭巴士都容易去到的~但因為個晚實在太凍喇!!所以同朋友搭地鐵到九里站之

後就衝去搭的士,不過的士都唔貴,大概6千WON~



上到去一入門口就見到劉在錫同店家合照同埋簽名~! 之後我地被安排到卡位坐~

個日係平日。。時間係晚上大概7點。。人不多。。大概佔1/3吧~


睇睇餐牌先,其實佢地D 小菜都幾貴。。都要2萬WON以上。。。

對於我地咁有限Ge資金。。唯有平有平啦~

我地叫左槌子炸醬麵,春卷,廣東炒飯(10,000+5,000+7,000won)



餐牌有中文同圖片的,大家可以放心~

先黎3樣小菜。。都係酸酸地。。幾開胃~

我地要食個個槌子炸醬麵叫뿌셔뿌셔 해물다장,1萬WON,十分抵食。。因為份量多,夠2個人食~

終於要出場喇~~見到個槌仔就急不及待要整碎個麵包喇。。




但千萬唔好太大力。。。哈哈。。如果唔係真係會飛到周圍都係~






好喇~終於可以食喇~麵包係脆脆的~之後個炸醬麵完全岩我口味。。因為係辣嫁~會想食完一口再

一口。。另外配料都多。。有洋蔥,章魚同蝦仁~



但如果係甜炸醬麵。。我係唔中意食的。。

(之前係香港食過係甜同埋幾膩。。完全不是我杯茶)

而春卷都唔錯~炸得好香脆!!

最後就係炒飯LA~我仲同朋友講。。係咪真係有叉燒嫁。。會唔會用腸仔/午餐肉代替~?

好彩。。無令人失望。。真係叉燒。。同埋炒得好好~好好味!! 

如果大家去九里一定要試下~相當唔錯GE 餐廳,店員都好NICE~

李河 리하 (中華料理)
電話: 031-551-6533
營業時間:11:30-22:00
地址 : 경기 구리시 수택동 875-3, 2/F
前往方法: 首爾京義中央線 K123
九里站 구리. 3號出口,過對面馬路搭巴士(5,7,2,2-1號) 於長者湖水公園장자호수공원 落車~大概20mins到...


如果大家喜歡我的分享,可以FOLLOW 我 FB:Be-come Korea •泡菜國工作假期/working holiday  

INSTAGRAM:be_side


3到地方都會KEEP住UPDATE 我在韓生活/吃喝玩樂/美容扮靚分享喜歡可以bookmark 一下文章或推一下~ 感謝~

沒有留言:

張貼留言